GRY Programy MP3 www.szymon.interblock.pl PROGRAMY Spolszczenia Gry Mp3 Nero, CloneCd, 3DMark 2003, ACDSee, DirectX9, GetRight, KaZaA, Norton AntiVirus, PowerDVD, Sandra 2003, Daemon Tools, FlashGet, LANChat Pro, Zone Alar

 ..:: SLI - łączenie dwóch kart ::..

CodeCreatures Benchmark Pro

Tester ten wymaga 128MB pamięci na karcie graficznej. Renderuje sceny składające się z setek tysięcy polygonów.

Im wyższa rozdzielczość tym większy przyrost wydajności ze SLI.

 

FSAAx4 i filtrowanie anizotropowe x16

Dodanie cukierków (FSAAx4 i AFx16) wpływa korzystnie na układ SLI obciążając go jeszcze bardziej i pozwalając wycisnąć nieużywaną wcześniej moc. Widać też pierwszy zarys kolejności. 6800GT i Ultra w SLI wypadają zdecydowanie przed kolejny układem SLI: 6800, później pojedyncze karty 6800 Ultra i GT. SLI w postaci dwóch kart 6600GT wypada gdzieś pomiędzy wydajnością 6800 i 6800GT.

 

Splinter Cell
Ustawienia na maksimum
Pełna wersja gry z patchem 1.2b

Ciekawy silnik graficzny wykorzystujący metodę multipróbkowania. FSAA tutaj nie działa.

Wspominałem wcześniej o tej grze. Oporna była na SLI, nie pomagało wymuszenie ze sterowników ani stworzenie profilu. Większe zużycie procesora przy dwóch grafikach przełożyło się na lekko niższe wyniki SLI niż pojedynczej karty.

 

PainKiller 1.15
Ustawienia jakości na maksimum
Benchmark C5L1

 

Polski akcent. Gra wykorzystuje DirectX 8.0.

Gra chodzi już tak szybko (powyżej 300FPS), że przy zastosowaniu SLI, wpływ obciążenia procesora jest wyjątkowo widoczny w 1024x768. W 1600x1200 sytuacja powraca do normy.
FSAAx4 i filtrowanie anizotropowe

Tak naprawdę dopiero 1600x1200 z AAx4 i AF wyciska moc ze SLI.

 

Halo Combat Evolved 1.4
Ustawienia jakości na maksimum
Pixel Shader 2.0

Gra wykorzystuje DirectX 9 i Pixel Shader 2.0 (w niewielkich ilościach).

Dopiero od 1280x1024 SLI zaczyna rozwijać skrzydła. W tej grze układy SLI wypadają lepiej niż pojedycze karty.

 

Tomb Raider Angel of Darkness
Ustawienia jakości na maksimum
Pixel Shader 2.0

 

Gra choć graficznie nie powala, to mocno wykorzystuje Shadery w wersji 2.0.

Tomb Raider chodzi dobrze i bez SLI więc tu przyrost wydajności nie jest duży.

 

1>>  2>>  3>>  4>>